zondag 29 november 2009

mijn rare en niet rare vrienden :)

Hallllo, daar ben ik weeer ! :D
aangezien veel van mijn avonturen gebeuren met mijn vrienden,
zal ik ze nu allemaal even voorstellen. in alfabetische volgorde
m: mannelijk geslacht
v: vrouwelijk geslacht

A1 v; mijn beste vriendin. ahumm. die is echt zo raar he ! maar ik en D1 kunnen echt zo hard om der lachen he! :D. we hebben samen scheikunde en biologie :)
A2 m; die is totally freaky ;o. we hebben samen wiskunde en scheikunde. :)
B m; hij is echt hilarisch en n beetje gayachtig ;p. we zitten samen in de mentorklas :)
C v; zij is wel aardig, ik ga niet zo veel met der om. we hebben samen scheikunde :).
D1 m; echt de beste ! alles wat ie zegt is gewoon hilarisch. we hebben samen wiskunde en biologie :)
D2 m; wel oké, ik ga der niet zo veel mee om.
E m; ook wel oke, beetje té macho als je t mij vraagt.
G m; te raaaar. maar super grappig. we zitten samen in de mentorklas :).
H v; daar ben ik dus geen vrienden mee ! raar geval. ze vindt mij vervelend :S.
J1 m; hij zit al bij me in de klas sinds groep 3, alleen dit jaar niet meer. we hebben wel nog scheikunde samen :D.
J2 m; 'n belg. dat zegt dus al genoeg, haha nee. hij is wel grappig.
L1 v; de dochter vn mn bio leraar. raar idee maar ze is wel super aardig !! we hebben best veel lessen samen, ze zit in mn mentorklas :)
L2 m; zo'n lang jezus geval. maar als ie ruzie heeft met R1 is hij best aardig. :) we zitten samen in de mentorklas.
M1 v; geweldig ! ze s echt super, we zijn zeg maar 'samen' naar engeland geweest (eigenlijk met school). geen les samen :(:(.
M2 v; die is echt gestoord; net zo als ik. rare kleurtjes in der haren ;p. we hebben samen wiskunde en scheikunde. :)
M3 v; echt n toffe peer ! ;p. nee is ze is echt aardig. we zitten samen in de mentorklas. :)
N v; mn beste vriendin. onze moeders zijn al beste vriendinnen sinds hun basisschool. dus; best friends since the beginning, 'till the end !. maarja this jammer dat we niet op dezelfde school zitten :(. eerst zaten we nog samen op handbal maar nu ook niet meer :(.
R1 m; wel oke. en aardig. we zitten samen in de mentorklas :).
R2 v; ze is wel aardig. we hebben samen wiskunde :),
T1 v; zo'n beetje raar gothic type. maar wel echt super aardig. we hebben samen nl&t.:)
T2 m; de grootste klootzak die ik ooit heb gezien !. we hebben elke les samen :(.

zoals je ziet heb ik veel rare vrienden :p.
ik ben zelf t raarst, en ik ben der trots op :D

En ik heb nog familie;
die noem ik gewoon moeder, vader, zusje ;)

ciao xx
- Een onmogelijke liefde is de ware liefde -

Geen opmerkingen:

Een reactie posten