maandag 30 november 2009

1/5

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH,



ik had net scheikunde pw.



aiaiai.



haha, grapje t ging best goed ;)



Nog maar 4 proefwerken te gaan -.-



haha.


(als je t nog niet in de gaten had, ik zeg vaak haha ;p)





nu ben ik de reclamefolders aant lezen op zoek naar kadootjes ;p.


ik heb al best wat leuke dingetjes uitgescheurd.


samen voor 37 euries, en dan is t klaar.


nu moet ik morgen iets gaan halen of straks..


en donderdag nog n dingetjes voor mn moeder.





:D:D.


ik krijg geld (:


heb ik gevraagd xd.


eerst zou ik toch n platenspeler krijgen?


maar ik ga toch voor t geld, om te sparen voor n scooter, laptop (ik heb een oude computer en die is ondertussen gestorven tvo weet ik niet, tvo=tijd van overlijden;)) en n nieuwe mobiel die van mij valt om de haverklap uit.





in ieder geval.


ik moet dalijk naar t ziekenhuis :


echo van mn knie.


niet afgelopen week donderdag maar de week daarvoor moest ik naar de dokter; ik had last van mn knie. de dokter zei dat k n goede leeftijd had voor de 'pijnplek' dus moest ik die dag nog naar t ziekenhuis voor n röntgenfoto ;o. daar was niks op te zien dus nu moet ik voor n echo ;o.


achja.





dus om 15.40 moet je even duimen voor me ;).


haha.


in iedergeval; dit is ons ziekenhuis:


moet gaaan, leren voor natuurkunde ofzo?

morgen natuurkunde pw.

vanavond laat ik je weten hoe t int ziekenhuis ging ;)

ciao xx

- De onmogelijke liefde is de ware liefde -

Geen opmerkingen:

Een reactie posten