zondag 29 november 2009

kerstmis

Hallo,
aangezien ik vandaag pas ben begonnen met dit hele bloggen.
moet ik best veel dingen publiceren..
achja. heb ik ook wat te doen.
this bijna kerstmis.
en ik krijg n platen spelerrrrr :D:D:D:D
eindelijk.
nu heb ik op marktplaats platen gevonden van elvis presley (MIJN IDOOOL (L)(L)(L))
hopelijk koopt mn mama ze. t zijn der 5 :D
en als er iemand is die geld over heeft of zo:
t staat op marktplaats onder
Cd's en Dvd's
Vinyl Rock en Metal
Advertentienummer: 300674041
haha grapje. wie is er nou zo aardig ?????
nja. ik ga lekker bedelen bij mn ouders.

enne volgende week is hier proefwerkweek. aaaah ! ik moet nog veel leren.
dus eigenlijk moet ik op houden met typen.
en dat ga ik dus ook maar doen.
nog ff zoeken op marktplaats en dan ga ik leren.

Trouwens;
ik hou van bands zoals de rolling stones, elvis presley, marilyn monroe etc.
dus laat t me weten als je iets hebt. :)

ciao xx

-Een onmogelijke liefde is de ware liefde -

Geen opmerkingen:

Een reactie posten