zondag 29 november 2009

LP's

Gutenmorgen noch mahl,


ik heb 25 platen gevonden bij zo'n man,


en nu hopen dat mn mama die man wilt bellen en zeggen. ik geef je .... euro voor de volgende 25 platen. die man had er 109 :O.


dat zijn er toch wel te veel. in ieder geval ik had er


16 van elvis :D.


4 van queen :D:D.


5 van de rolling stones :D.


en bij zo'n andere mensen had ik nog 5 platen van elvis gevonden,


bij nog andere mensen een collectie van elvis, bij andere eentje van queen en bij andere nog eentje van kiss :).


hihi,


misschien komt sinterklaas nog wel langs :D.

nja hopen voor het beste, in ieder geval mag ik met mn verjaardag wel op gaan voor n scooter.
eindelijk ( eerst mocht t nooit, maar nu moet ik op dieet en dan mag t wel ):D.

ciao xx
-Een onmogelijke liefde is de ware liefde-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten