maandag 30 november 2009

haaarstijlen.

Goededag!

Ik heb nu die foto´s he.
zoals je kunt zien, heb ik mn haren in heel veel verschillende stijlen/kleuren gehad
en ik die ga ik ff voor je opnoemen.

t begon allemaal op de basisschool.
tot groep 6 had ik ze gewoon lang, stijl, bruin.
in groep 6 knipte ik ze helemaal af: tot onder mn oren --> zag niet uit maar t interesseerde me niet.
in groep 7 was t allemaal weer bijgegroeid en met de klassenfoto heb ik ze BLAUW geverfd :D
haha, was niet helemaal gelukt maar oke. paar keer wassen en t was eruit ;p.
in groep acht waren ze echt heel lang gegroeid maar toen heb ik ze niet afgeknipt.
in de brugklas had ik ze nog altijd heel lang, maar ik ging ze rood verven --> werd dus oranje; op de klassenfoto :p.
in de tweede was dat rood/oranje eruit; en toen heb ik ze helemaal afgeknipt tot net onder mn oren en plukken blond erin geverfd.. --> zag goed uit.
in het eind van de tweede heb ik t nog n keer zo gedaan !
in de derde waren ze ondertussen weer behoorlijk gegroeid --> PERMANENT erin ! --> zag goed uit, dat was dus net voor de zomervakantie..
dat permanent was ik al snel beu en toen heb ik ze uiteindelijk echt helemaal afgeknipt; tot boven mn oren en zwart geverfd.. en in mn pony n paar blonde plukken. dat was dus 1 week voordat de zomervakantie afgelopen was..
hihi.
ondertussen zit ik in de vierde. en heb ik ze alweer zo kort laten knippen. het zwart & blond is er ondertussen uit aant groeien.. maar na de kerst, laat ik ze bruin verven; mn pony helemaal superduper lichtblond & dan verf ik zelf mn pony ROZE ! :D

diegene die me nu niet voor gek verklaard, is zelf gek ;)

dat was t weer voor deze keer.
& die foto 'bitch' is de meest recente foto van me zelf.
eigenlijk die met mn achternichtje, maar die is n beetje onduidelijk

ciao x,
and remember; the impossible love is true love.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten