zondag 28 februari 2010

studie :]

Ben al klaar met zoeken ! :)
was wel makkelijk.
Hier komt 't ;
* de jaartallen betekenen het jaar dat ik klaar ben ermee !

Havo; 5 jaar. (2011)
Atheneum; 2 jaar. (2013)
Oncologie.
Universiteit van Maastricht --> Géén kamers :)
Bachelor; 3 jaar. (2017)
Master; 3 jaar. (2020)
Specialiteit [chirurgie]; 6 jaar. (2026)

met 17 jaar ; Havo diploma
met 19 jaar ; Atheneum diploma
met 22 jaar ; Bachelor diploma
met 25 jaar ; Master diploma
met 31 jaar ; Linda Dols, oncoloog.

14 April 2010; Verdiepingsdag !! --> vrij vragen op school.
13 November 2010; Open dag Bachelor !! --> vrij vragen op ’t werk.

Treinreis: Geleen-Lutterade – Maastricht Randwyck.
Universiteitssingel 60.

dus als ik 31 ben, ben ik pas klaar.
tegen die tijd wil ik al kinderen hebben !
Maar het is wel zo. dat ik na de masteropleiding, mezelf arts mag noemen.
dan mag ik ook gaan werken.. en de Specialiteitenopleiding tussendoor doe.
Dus met mn 25e kan k beginnen als arts :)

dit was t weer :),
doeeg xxxx

- impossible love is true love -

Geen opmerkingen:

Een reactie posten