dinsdag 23 februari 2010

hi folks !

hallootjes ! :]
't leven is n beetje saai aant worden ^.^'
maarja. er gebeurt nog wel iets ;o;o.
haha.
uhm. waar zal ik beginnen ?
ik had n 6.0 voor biologie ;d;d;d;d. dolgelukkig xp
uhm, morgen heb ik engels idioom :o.
blz 6 tm 35. woordjes leren. dat zijn dus ongeveer 25 bladzijde (ja k kan rekenen, maar op sommige bladzijdes staan geen woordjes -.-) met ongeveer 30 woordjes schat ik. dus reken maar uit ;].

Anywayzzz. this koud. en k verveel me.
k weet dus echt niet wat ik erop moet zetten ;s. normaal weet ik genoeg.
oja, k heb mn beugel kapot; er steekt iets uit, en nu is mn wang vanbinnen helemaal open ;|. doet pijn.
thankgod, moet ik morgen naar de orthoo ;d.

weet je wat n leuke clip is ?
Die van 'one less lonely girl' van justin bieber ;p.

check it;


hij is best cute ;p

kga er weer vandoor doei xxxxx

- impossible love is true love -

Geen opmerkingen:

Een reactie posten