zaterdag 20 maart 2010

stemmingswissssselingen ?!

heeeeeeeee xD,
ik ben best blij.
waarom weet ik niet.
ik heb echt ram stemmingswisselingen de laatste tijd.
dat mn vrienden niet gek van me worden ;O?!
nja. k moet zo gaan werken.
ik ga maar f douchen enzo.
en dan om kwart voor 9, wandel ik heel relaxed naar mn werkje :]
& Dan werk ik van 9 - 5 :].
En als t goed is ben ik tussen 5 - half 6 thuis :].
& Morgen ga ik me de hele dag bezig houden met mn huiswerk.
Ik heb helemaal niks op :S.
nja. weekendbreak @ mtv; the cityyy :].
Al die drama. Hier lijkt t wel n beetje op NY / The Hills, qua drama dan. Qua leuke jongens en stuff valt t wel mee. ;P
nja. best grappig om te zien.
's avonds bowlen met de g's 'ahum'.

nja. k ga eten, douchen, haren doen, aankleden, make-up en dannnnnnnnnnn werkennn ._.

xxxxxx

- impossible love is true love -

Geen opmerkingen:

Een reactie posten